 
						
																						
				Job expirat
Gestionare flota:
	monitorizeaza si actualizeaza baza de date cu flota;
	asigura informatii si suport utilizatorilor de masini;
	mentine legatura cu firmele de leasing si cele de asigurari;
	urmareste si raspunde ca toate documentele legate de flota sa fie in termenul de valabilitate (ITP, RCA, Casco, Rovigneta, termen revizie, leasing, inregistrare la ANSVA a masinilor de marfa, etc)
	colecteaza foile de parcurs si le inregistreaza in termen in sistem cu verificarea respectarii procedurilor interne; 
	monitorizeaza consumurile de combustibili si urmareste incadrarea in bugetele alocate;
	negociaza, propune incheierea de contracte service auto la nivel national si urmareste executia acestora de catre utilizatorii de masini;
	dezvolta si mentine un sistem eficient de monitorizare si control a cheltuielilor cu reviziile si reparatiile, utilizand informatii din Scala, in colaborare cu departamentele Financiar-Contabilitate-IT;
	monitorizare / achizitionare / depozitare / predare la firme specializate anvelope vara / iarna noi / uzate;
	se ocupa de inmatriculari / radieri masini noi / vechi;
	verifica facturile de service si reparatii auto pentru parcul de masini al companiei si respectarea procedurilor interne aplicabile;
	participa la elaborarea bugetului anual de venituri si cheltuieli, cu estimari privind  cheltuielile cu parcul auto pentru anul viitor, pentru: combustibili, intretinere si reparatii, asigurari, consumabile auto etc., la nivel de fiecare masina in cadrul fiecarui centru de cost detinator de masini;
	se ocupa de inregistrarea masinilor de transport marfa la ANSVA;
	prospectare piata pentru soft administrare flota , dupa caz (gen I-Parc);
Controlul depozitelor si al gestiunilor:
	efectueaza audituri programate (plan de audit) si inopinate, dupa caz, pentru controlul depozitelor si gestiunilor la nivel national, in vederea respectarii procedurilor si regulamentelor interne;
	monitorizeaza toate produsele cu risc de expirare, avand in vedere diminuarea cat mai mult posibil a pierderilor:
-	urmareste raportul cu produsele care urmeaza sa expire in termen de 90 de zile, 
-	semnaleaza persoanelor responsabile riscurile evidente, 
-	realizeaza la final evidenta cantitativ- valorica a produselor cu termen scurt de valabilitate salvate prin interventia la timp;
	tine evidenta si face analiza situatiilor de Out Of Stock (comenzi neonorate din lipsa marfa);
	monitorizeaza retururile de la clienti si de la depozitele satelit cu respectarea procedurilor in vigoare;
	se ocupa de realizarea anuala a asigurarilor pentru depozitele companiei (mijloace fixe, stocuri, etc.);
Administrative:
	prospecteaza continuu piata in vederea identificarii de furnizori noi atat pentru produsele vechi cat si pentru produse noi;
	obtine oferte de la furnizorii noi, le analizeaza si le transmite pe cele de interes catre Directorul Logistica si Aprovizionare;
	propune permanent imbunatatiri si actualizeaza procedurile departamentale, dupa caz;
	Experienta necesara: minim 1 an – logistica (depozite, administrare flota, gestiune, livrari) / aprovizionare
	Cunostinte tehnice: in domeniul auto constituie un avantaj
	Cerinte specifice: Operare PC, utilizare pachet programe Office (in special foarte bune cunostinte Excel); Lb. engleza – nivel mediu; Utilizare sistem ERP constituie avantaj, preferabil Scala
-               Salar atractiv
-	Laptop+ Telefon mobil
-	Tichete de masa conform legislatiei in vigoare;
-	Prima de vacanta 
-	Prime de sarbatori 
-	Se ofera deasemenea si traininguri de pregatire, dupa caz;
-	In cazul deplasarilor se asigura transport, cazare si diurna, dupa caz;
Antal is the leader in EMEA & Asia Executive Search & Selection with a network of over 70 fully-staffed offices in 28 countries, recruiting talent in a range of industry sectors & skill functions. Since inception in 1993 Antal has placed executives in over 75 countries and offers clients a choice of recruitment & staffing solutions from Retained Executive Search, Search & Selection to Contingent Recruitment.
Our executive recruiters combine their recruitment knowledge, search skills, proven headhunting & selection methodologies with knowledge & experience of your industry to deliver a truly value added service. Your Antal Recruiter actively shares information, knowledge & experience across our global network adding extensive cross sector and multi-geographic reach when recruiting with the efficiency of a single contact point. 
In Romania Antal has offices in 4 major cities as follows: Bucharest (2), Cluj,Timisoara si Iasi.
Antal Iasi office, with 3 Senior Consultants is covering N-E of Romania and all strategic sectors and disciplines (www.antal.com)