Operator back office italiana avansat

OPEN MIND SRL

09-02-2017 | EXPIRA LA 11-03-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Introducerea in timp util a datelor intr-un soft dedicat;
-Verificarea corectitudinii introducerii datelor.


CERINTE

-cunostinte limba italiana nivel avansat;
-Cunostinte bune MS Office: Access, Word, Excel;
-Cunostinte bune Navigare Internet;
-Persoana calma si organizata, motivata, concentrata pe rezultate;
-Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

-oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil, in cadrul unei companii cu o activitate diversificata;
-bonuri de masa, bonus, transport, posibilitati de promovare.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite.

Fuziunea diferitelor culturi, experiența și avantajul investirii de capital italian-român, nu numai in ceea ce privește resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experiența fondatorilor, specialiști în sectorul de Telemarkentig, Customar Care și BPO, Open Mind devine lider ca și Call Center în limba italiană pe piața din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu nașterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă două sedii să își pună bazele în orașele Botoșani și Brașov, astfel reușind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind mărește de zece ori numărul de angajați, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.

Punctele noastre forte:

•Experiența demonstrată în start-up și gestionare centrelor de apel în străinătate
•Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, instituțional, contractual)
•Eficiență și eficacitate în gestionare
•Tehnologie și securitate

Activitatile de telemarketing din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactiva (Teleselling/Outbound calls), stabilirea intalnirilor de afaceri in sectorul business sau cel privat si confirmarea lor, compilarea si refacerea bazelor de date.
Activitatea operatorilor nostri profesionisti presupune initierea de apeluri telefonice si se adreseaza clientilor aflati intr-o baza de date existenta si stabilita. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/ vanzarea de bunuri si servicii.

Munca în Call center înseamna relatii si contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clientii nostri. Atitudinea, comunicarea pozitiva si persuasiva orientata spre vanzare, abilitatea de a construi relatii interumane cu clientii, profesionalismul la telefon precum si modul in care se desfasoara o convorbire telefonica, toate aceste notiuni sunt explicate pentru fiecare campanie in parte, in cadrul training-ului initial. Formarea continua este de asemenea asigurata si structurata in functie de nevoile profesionale de perfectionare ale fiecarui angajat in parte.
.