Director de marketing

SC TURISM MOLDOVA SA

01-02-2010 | EXPIRA LA 07-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Definirea strategiei de vanzari si marketing, precum si a bugetelor aferente
- Monitorizarea activitatii si realizarea bugetelor de marketing si vanzari
- Analiza constanta a evolutiei pietei turistice pentru identificarea tendintelor si a nevoilor
- Monitorizarea activitatii competitorilor si buna cunoastere a serviciilor acestora
- Monitorizarea gradului de satisfactie al clientilor
- Dezvoltarea pachetelor de servicii
- Stabilirea strategiilor de promovare ale firmei
- Supervizarea productiei de materiale publicitare (outdoor, media si BTL)
- Identificarea mijloacele optime de promovare
- Gestionarea imaginii firmei si a marcilor promovate de aceasta
- Realizarea, implementarea si coordonarea planurilor si a strategiilor de vinzari conform misiunii si strategiei companiei


CERINTE

Experienta relevanta in domeniu de minim 5 ani,dovedita de rezultate
-Studii superioare economice, preferabil specializarea marketing
-Buna cunoastere a domeniului de activitate a companiei
-Excelente abilitati de comunicare si negociere
-Abilitati manageriale
-Persoana creativa, capabila sa genereze schimbarea
-Atitudine proactiva
-Capacitatea de a reactiona prompt la cerintele pietei
-Limba engleza fluent
- bune abilitati de operare PC
- persoana dinamica, cu aptitudini de lider


BENEFICII OFERITE

-Mediu de lucru modern si dinamic
-Domeniu de activitate in plina expansiune
-Oportunitati de dezvoltare personala
-Pachet salarial competitiv
-Alte avantaje specifice


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o activitate de peste 50 ani in domeniul turismului, compania noastra ofera oaspetilor sai, prin locatiile Grand Hotel TRAIAN 4****, Best Western Hotel ASTORIA 3***, Hostel STUDIS 3***, TRAIAN Conference Center, Restaurant Traian si London Pub, servicii turistice de cazare, restauratie si sali de conferinta.