Asistent/a administrativ/a cu limba franceza

SC Veo Worldwide Services SRL

05-05-2014 | EXPIRA LA 08-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ref (R30701002140)

In calitate de Asistent/a administrativ/a in Veo , principalele tale misiuni vor fi :

Actualizarea bazei de date pentru departamentul de Achizitii;
Crearea numerelor de referinta gasite in CRM;
Gestionarea casutei de e-mail in legatura cu ofertele de achizitii primite de la furnizori;
Asigurarea transferului corespunzator a fisierelor primite pe e-mail catre achizitori/sefi de produs din departamentele Achizitii si Marketing;
Asigurarea corectitudinii ofertelor de achizitii trimise catre Marketing.


CERINTE

Cautam o persoana foarte organizata, administrativa si responsabila pentru a se alatura echipei Suport administrativ Veo la sediul nostru din Iasi.

Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :

1 - Cunostinte solide de limba franceza (nivel B2);
2 - Capacitatea de a gestiona prioritatile si urgentele;
3 - Cunsotinte pachet Microsoft Office;
4 - Disponibilitate pentru formare in Franta ( intre 2 -4 luni).
s).


BENEFICII OFERITE

Avantaje:

Formare la nivel internaţional;
Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes ;
Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Veo este o companie care furnizează servicii de top B2B, cu 250 de angajaţi , peste 8 ani de experienta în România si o crestere anuala de 70%. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri internaţionali: comerţ, IT, finanţe, resurse umane.

Veo este acel mediul multicultural în care orice profesionist îşi doreşte să activeze si sa evolueze. Încurajăm diversitatea, transparenţa şi originalitatea: aici apreciem deopotrivă munca în echipă, dar şi spiritul antreprenorial.

Oferim instruire la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta !