Job expirat
Gestionarea comunicarii in cadrul companiei: email, fax-uri, telefoane.
Primirea, sortarea, expedierea corespondentei si distribuirea acesteia catre persoanele destinatare.
Evidenta documentelor care sunt transmise in interiorul si exteriorul companiei.
Gestionarea comunicatele si informatiile primite de la patronatele la care este afiliata firma, cat si de la autoritatile locale si centrale.
Realizarea necesarului de produse de birotica, papetarie si alte consumabile.
Efectuarea de operatiuni de contabilitate primara.
Gestiunea activitatilor bancare: incasari si plati.
Activitati de protocol pentru colaboratori si vizitatori.
Suport in activitati precum: dactilografiere, indosarieri, copii xerox, printarea diferitelor documente, realizarea de rezervari.
Absolvent de studii superioare.
Experienta de minim 2 ani intr-o pozitie similara.
Cunoasterea limbii engleze - OBLIGATORIU
Cunoasterea limbii spaniole - OBLIGATORIU
Cunostinte de operare PC (Word, Excel, Power Point)
Cunostinte juridice - constituie un avantaj
Cautam mai mult decat un Asistent Manager, vrem sa identificam o persoana activa, cu initiativa, care sa-si indeplineasca activitatea cu profesionalism.
- pachet salarial motivant adecvat pregatirii si experientei
- mediu de lucru orientat catre performanta cu posibilitate de evolutie
Companie de consultanta in domeniul resurselor umane