Asistent Director Vanzari

Antal International

12-12-2016 | EXPIRA LA 11-01-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Ofera suport Directorilor de Zona/ASM prin transmiterea in timp util a corespondentei, documentelor specifice;
2. Comunica informatiile oficiale catre Distribuitori;
3. Elaboreaza, redacteaza si transmite documentele, centralizatoarele si rapoartele cerute de Directorul de Vanzari si Logistica;
4. Primeste si urmareste fluxul corect al instrumentelor de plata;
5. Organizeaza evenimentele (team building-uri) si deplasarile specifice activitatilor de vanzari: intocmeste fax/mail de rezervare cazare/masa si transport, asigura documentele si materialele necesare pentru deplasare, mentine legarura cu furnizorii de servicii (cazare/masa si transport);
6. Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita (posta, fax, email) in registrul de intrari-iesiri si o distribuie persoanelor/departamentelor implicate;
7. Preia si directioneaza apelurile telefonice;
8. Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), asigurand protocolul aferent;
9. Centralizeaza si expediaza corespondenta catre Directori Zona/ASM si Distribuitori, utilizand diverse servicii (curierat), dupa solicitari si necesitate;
10. Efectueaza traduceri de text si asigura translatia in discutiile cu clientii/furnizorii/partenerii straini, respectand normele de protocol.


CERINTE

• Absolvent al unei institutii de invatamant superior: Limbi Straine, Economie, Comunicare, Relatii Publice;
• Cunostinte avansate de limba engleza scris/vorbit (detinerea unui atestat de limba straina constituie avantaj);
• Cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala: italiana/germana/franceza – constituie avantaj;
• Cunostinte avansate operare PC: Word, Excel, Power Point, Outlock.
• Experienta pe un post similar minim 1 an.


DESCRIEREA FIRMEI

ANTAL International Network - este o companie cu prezență internațională, care activează în domeniul selecției și recrutării de personal, cu sediul central în Londra, Marea Britanie.

ANTAL este lider în regiunea Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia (EMEA & Asia), în serviciile de recutare și selectie de personal, pentru pozițiile de nivel middle si top management.

Viziunea ANTAL este: "5 continente - o singură viziune: Identificarea Talentelor!"

Cifrele noastre vorbesc pentru noi: ANTAL are o prezență pe 5 continente, în 30 de țări și peste 100 de birouri - reprezentanțe locale, cu peste 1000 de experți în recrutare, specializati pe recrutarea de talente, într-o amplă gamă de sectoare de activitate și de categorii profesionale.

În cei peste 22 de ani de activitate, încă de la începuturile activității în 1993, în plan global, ANTAL International a servit peste 6.000 de clienți, desfășurând peste 100.000 de proiecte de recrutare, în 75 de țări, oferind serviciile sale care cuprind o gamă complexă de soluții de recrutare de personal, de la metodele de recrutare directă - țintită, de tip "head-hunting", cât și soluțiile tradiționale de selecție și recrutare.

ANTAL are capacitatea de a oferi servicii inovative și moderne de căutare și recrutare de personal, în orice proiect de recrutare, prin oferirea către clienți a celor mai bune practici și expertize, acumulate de compania ANTAL International Network la nivel global, prin oferirea de consultanță, informații, cunoștințe și experiență acumulate din întreaga sa rețea globală de reprezentanțe, in toate sectoarele economice de activitate, într-un extinsă gama de tipuri de joburi și beneficiind și de expertiza transversală multi-geografică.

În România ANTAL International Network are birouri în trei mari orașe: București, Timișoara și Iași.

Biroul ANTAL International Network din Iași, cu cei patru Consultanti Seniori acoperă prin serviciile sale Nordul și Estul României în toate sectoarele de activitate și pentru toate categoriile de profesionale - locuri de muncă.

Urmăriți toate oportunitațile noastre pe care le postam periodic:
( facebook.com/antal-iasi ) , ( antal.com/job-search )

ANTAL: 5 continente - o singură viziune: Identificarea Talentelor !