Asistent administrativ cu limba franceza

SC Veo Worldwide Services SRL

12-06-2015 | EXPIRA LA 12-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

În calitate de Asistent administrativ vei asigura suportul pentru Departamentul de Recrutare si de asemenea pentru Receptie. Principalele tale responsabilitati vor fi:

In cadrul Departamentului de Recrutare :

- Elaborarea de rapoarte cu privire la proiectele de recrutare desfasurate ;
- Centralizarea rezultatelor proiectelor de recrutare ;
- Gestionarea aplicatiilor primite pe site-ul companiei si pe adresele specifice ;
- Verificarea/auditul anunturilor de recrutare postate pe site-urile de specialitate ;
- Asigurarea necesarului de materiale pentru o buna desfasurare a activitatii ;
- Centralizarea pontajelor, a cererilor de concediu, adeverintelor si a altor documente solicitate ;
- Gestionarea apelurilor telefonice si a corespondentei.

In cadrul Receptiei :

- Gestionarea relatiei cu publicul ;
- Gestionarea apelurilor si a corespondentei interne si internationale ;
- Mentinerea relatiei cu partenerii firmei (clienti, furnizori etc).;
- Asigurarea necesarului logistic si gestionarea comenzilor catre furnizori ;
- Asigurarea protocolului necesar in timpul delegatiilor sau sedintelor de lucru.


CERINTE

Cautam o persoană organizată, riguroasă, perseverenta si cu spirit de initiativa pentru a se alatura echipei noastre la sediul din Iasi.

Pentru reușita în această misiune este nevoie de:

- Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
- Cunoașterea si utilizarea limbii franceze;
- Capacitate de a cauta si sintetiza informatii;
- Cunostinte de operare PC ( pachet Microsoft Office);
- Seriozitate si simt al responsabilitatii dezvoltat ;
- Atentie la detalii si capacitate de multitasking;
- Experientă profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezinta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Formare la nivel internaţional ;
Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes;
Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!