Asistent achizitii cu limba spaniola avansat

SC Veo Worldwide Services SRL

24-06-2015 | EXPIRA LA 24-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
(R31107005150)

In calitate de Asistent achiziti cu limba spaniola in Veo, principalele tale misiuni vor fi:
- prospectarea de noi furnizori prin telefon/skype/email, prezentarea conceptului Ozeol si identificarea persoanei care are puterea de decizie asupra gestiunii loturilor destinate destocajului, cu scopul de a detecta eventuale oportunitati si furnizori cu potential real de destocaj;
- introducerea in baza de date CRM fisele de prospectare pentru furnizorii identificati cu potential si verificarea in prealabil daca acestia nu exista deja in sistem, cu scopul de imbogati baza de date existenta si de a minimiza riscul de producere a duplicatelor;
- prelucrarea ofertelor primite de la furnizori si trasnmiterea acestora catre client;
- negocierea pretului de achizitie cu furnizorul in baza ofertei primite de la client;
- urmaririrea evolutiei dosarului, de la prezentarea catre client la transmiterea comenzii definitive;
- gestionarea potentialelor litigii care ar putea aparea de-a lungul procesului de achizitie si vanzare;
- intocmirea unui raport de activitate zilnic cu scopul de a permite managerului direct controlul activitatii sale de la distanta;
- participarea la targuri profesionale (atunci cand ii este solicitat) in scopul reprezentarii societatii si identificarii eventualelor oportunitati si furnizori cu potential real de destocaj.


CERINTE

Cautam o persoana spontana, pozitiva, autonoma, cu spirit de initiativa si capacitate de organizare pentru a se alatura echipei comerciale Veo la sediul nostru din Iasi.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- abilitati excelente de comunicare in limba spaniola - nivel minim C1;
- abilitati de comunicare si de convingere prin telefon, bune abilitati de negociere si capacitatea excelenta de a stabili o relatie de afaceri de calitate cu furnizorii;
- simt comercial dezvoltat, dinamism, independenta si autonomie;
- capacitatea de a se adapta la situatii noi, neprevazute;
- cunostiinte de limba franceza-nivel B2 (considerate un avantaj).


BENEFICII OFERITE

- formare la nivel internaţional;
- reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere inr-un mediu profesionist alaturi de o echipa dinamica si de succes,
- pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!