Job expirat
Candidatul ideal este absolvent al unei forme de invatamant superioare, domeniul economic reprezinta un avantaj.
Responsabilitati si sarcini:
• cunostinte bune operare PC MSOffice (Word,Excel, Power Point)
• limba engleza scris/vorbit
• cunostinte de contabilitate primara
• capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
• capacitate de a respecta termene limita
• atentie catre detalii
• responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
• indeplinirea activitatilor tipice de secretariat
• redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
• asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
• actualizarea bazei de date documente
• elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
• asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Aptitudini:
• inteligenta (gandire logica, memorie);
• corectitudine, seriozitate
• sincer, dispus la auto-evaluare si invatare continua
Oferim:
• mediu de lucru profesionist
• posibilitatea de promovare in cadrul companie
De curand, Intelinvest Consulting si-a schimbat denumirea in INITINVEST CONSULTING. Suntem pe piata serviciilor de training si consultanta în domeniul afacerilor, atât pentru sectorul privat și public de 8 ani.