ARHIVAR

RELAD PHARMA SRL

15-09-2008 | EXPIRA LA 21-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura arhivarea documentelor conform procedurilor companiei;
- Realizeaza dispunerea si identificarea documentelor companiei in cadrul arhivei proprii;
- Intocmeste documentele de livrare marfa catre sucursalele companiei;
- Asigura pregatirea documentelor si corespondentei pentru livrarea de marfa.


CERINTE

- Studii medii.
- Cunostinte de operare PC.
- Capacitate de comunicare, abilitati de organizare si control al documentelor


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un mediu de lucru dinamic, profesionist,
proprice dezvoltarii profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

RELAD este unul dintre liderii pietei romanesti de import si distributie de produse farmaceutice si parafarmaceutice. Astazi compania comercializeaza peste 6000 de produse catre 4000 de clienti (farmacii si spitale), situati pe intreg teritoriul Romaniei. RELAD are puncte de lucru in 16 din cele mai mari orase din tara, avand o echipa formata din peste 800 de profesionisti. Misiunea RELAD este sa contribuie permanent la imbunatatirea sistemului de sanatate national, printr-o inalta calitate (certificata cu standardul ISO 9001:2000) a distributiei si comercializarii produselor farmaceutice, in beneficiul pacientilor, al partenerilor si al sau, in egala masura.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, profesionista, dinamica si unita, sa iti construiesti o cariera intr-un domeniu de perspectiva, intr-o companie care iti ofera sansa de a te dezvolta profesional si personal, incearca-ti sansa! Te asteptam in echipa RELAD! Succes!

Puteti trimite un CV si o scrisoare de intentie si la resurse.umane@relad.ro, mentionand pozitia pentru care aplicati.