Agent Suport Administrativ

SC Veo Worldwide Services SRL

03-02-2016 | EXPIRA LA 03-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

R50302003150
Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă :

- urmărirea comenzilor declarate de către asistenții comerciali și actualizarea disponibilului de marfă;
- solicitarea cotațiilor de transport de la firmele cu care colaborăm;
- organizarea transporturilor comenzilor și urmărirea ridicării acestora, conform procedurilor de lucru;
- asigurarea înregistrării cu acuratețe a tuturor operațiunilor de transport;
- crearea și înregistrarea fișelor informative de produs, aferente achizițiilor făcute de către client;
- gestionarea stocurilor și promovarea produselor prin postarea prezentărilor pe site-ul de profil și pe site-ul clientului .


CERINTE

Comunicativ? Multitasking ? Te angajăm !

Noul coleg va avea un rol important în echipa noastră, el reprezentând un real punct de sprijin pentru toata activitatea comercială desfășurată în departamentul de vânzări.

Cum am vrea noi să fii :

Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba franceză( nivel B1 conversational, nivel B2 scris).
De asemenea, viitorul nostru coleg ar trebui să aibă o bună capacitate de organizare și prioritizare, experiență în activități administrative și de lucru în Excel fiind considerate un avantaj.

Dacă inițiativa, firea dinamică și capacitatea de adaptare te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!
Cum am vrea noi să fii :

Ne dorim, în primul rând, să ai un bun nivel de comunicare în limba engleza( minim nivel B2).
De asemenea, viitorul nostru coleg ar trebui să aibă o bună capacitate de organizare și prioritizare, cunostintele de limba franceza, experiență în activități administrative și de lucru în Excel fiind considerate un avantaj.

Dacă inițiativa, firea dinamică și capacitatea de adaptare te definesc, atunci dorim să te cunoaștem!


BENEFICII OFERITE

Și pentru că valorificam dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
- pachet salarial motivant ;
- posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, feedback și coaching din partea responsabililor direcți ;
- formare în mediul de lucru SAP ;
- desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie cu peste 9 ani experiență, cu o creștere de 140% față de ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.

Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!