Agent servicii clienți cu limba spaniolă

Xerox

05-12-2016 | EXPIRA LA 04-01-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ce responsabilități poti avea:
- Oferirea de asistență telefonică în baza cerințelor clientului și a unor proceduri prestabilite
- Gestionarea apelurilor într-un mod eficient, conform standardelor de calitate
- Înregistrarea în baza de date a rezultatelor apelului telefonic efectuat
- Empatie și disponibilitate
- Gestionarea mai multor activități în același timp ( accesarea softurilor specifice și completarea de date în timpul conversației cu clientul)


CERINTE

Ce face un Agent servicii clienti cu limba spaniola?

Rolul tau va fi sa raspunzi intrebarilor clientilor intr-un mod clar si concis, construind totodata cu clientii tai un raport pozitiv bazat pe incredere si respect.
Pentru a lucra cu succes intr-un mediu dinamic vei avea nevoie de cateva abilitati esentiale.

Ne poti impresiona cu:
-Cunoașterea bună a Limbii Spaniole și Engleze
-Dorința și capacitatea de a învata rapid informații despre produsele și serviciile companiei client;
- Creativitate și orientare către rezultate;
- Comunicare de impact și orientare spre soluții;
- Capacitate de a lucra într-un mediu în schimbare;
- Atitudine pozitivă, spirit de echipă și bună dispoziție de a lucra cu clienții;
- Experiența în domeniu ar putea reprezenta un avantaj.


BENEFICII OFERITE

Ce îți oferim?
-Pachet de beneficii avantajos cu un sistem de bonusare pe masura rezultatelor tale plus un sistem de evaluare periodică
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, training-uri periodice, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
- Program de lucru flexibil
- Asigurare de viață și abonament medical
- Bonuri de masă
- O echipa unită și animată de mediul dinamic cu numeroase oportunităti de carieră într-o companie multinațională
- Deșfasurarea activității într-o echipă tanară și profesionistă, într-o locație cu cele mai bune dotări


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.