Agent imobiliar

Iancu Corina PF

13-08-2010 | EXPIRA LA 19-08-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Minim studii medii
2. Experienţă în domeniu: minim 1-2 ani
3. Cunoştinţe operare calculator
4. Abilităţi de negociere, persuasiune, comunicare
5. Capacitate de organizare, analiză şi decizie
6. Atitudine proactivă


CERINTE

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Responsabilităţi:
1. Atingerea obiectivelor lunare individuale privind valoarea tranzacţiilor încheiate, dimensionarea portofoliului de clienţi, situaţia vizionărilor efectuate
2. Cercetarea şi identificarea de noi oportunităţi pe piaţa imobiliară
3. Crearea şi actualizarea bazei de date: clienţi, obiective imobiliare
4. Pregătirea, redactarea anunţurilor publicitare şi asigurarea unei strategii de publicitate corespunzătoare prin colaborarea cu Departamentul Marketing
5. Menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi
6. Prospectarea pieţei imobiliare şi selectarea proprităţilor conform cerinţelor clienţilor
7. Întocmeşte mapa de prezentare pentru ofertele proprii de interes: fişa de prezentare a imobilului, fotografii, schiţe
8. Vizionarea ofertelor împreună cu cienţii şi negocierea antecontractelor de vânzare – cumpărare
9. Pregătirea şi negocierea contractelor de vânzare – cumpărare, închiriere, exclusivitate / colaborare, prestări servicii
10. Consilierea clienţilor privind soluţiile de finanţare a achiziţiilor, promovând produsele băncilor colaboratoare
11. Urmăreşte întocmirea dosarelor de credit ale potenţialilor clienţi interesaţi, precum şi transmiterea lor băncilor în cauză spre aprobare
12. Însoţeşte clienţii la notariat, în vederea semnării contractului de vânzare – cumpărare şi este prezent în momentul predării – primirii imobilului
13. Redactează şi prezintă la timp rapoartele şi planificările lunare de activitate.
Oferta:
1. Pachet salarial motivant: conform Sistemului de Salarizare
2. Training de specialitate
3. Condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ şi competitiv
4. Posibilităţi de dezvoltare personală şi profesională


BENEFICII OFERITE

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Responsabilităţi:
1. Atingerea obiectivelor lunare individuale privind valoarea tranzacţiilor încheiate, dimensionarea portofoliului de clienţi, situaţia vizionărilor efectuate
2. Cercetarea şi identificarea de noi oportunităţi pe piaţa imobiliară
3. Crearea şi actualizarea bazei de date: clienţi, obiective imobiliare
4. Pregătirea, redactarea anunţurilor publicitare şi asigurarea unei strategii de publicitate corespunzătoare prin colaborarea cu Departamentul Marketing
5. Menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi
6. Prospectarea pieţei imobiliare şi selectarea proprităţilor conform cerinţelor clienţilor
7. Întocmeşte mapa de prezentare pentru ofertele proprii de interes: fişa de prezentare a imobilului, fotografii, schiţe
8. Vizionarea ofertelor împreună cu cienţii şi negocierea antecontractelor de vânzare – cumpărare
9. Pregătirea şi negocierea contractelor de vânzare – cumpărare, închiriere, exclusivitate / colaborare, prestări servicii
10. Consilierea clienţilor privind soluţiile de finanţare a achiziţiilor, promovând produsele băncilor colaboratoare
11. Urmăreşte întocmirea dosarelor de credit ale potenţialilor clienţi interesaţi, precum şi transmiterea lor băncilor în cauză spre aprobare
12. Însoţeşte clienţii la notariat, în vederea semnării contractului de vânzare – cumpărare şi este prezent în momentul predării – primirii imobilului
13. Redactează şi prezintă la timp rapoartele şi planificările lunare de activitate.
Oferta:
1. Pachet salarial motivant: conform Sistemului de Salarizare
2. Training de specialitate
3. Condiţii de muncă deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ şi competitiv
4. Posibilităţi de dezvoltare personală şi profesională


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie imobiliara Trustul Terra