ADMINISTRATOR RETEA CALCULATOARE

SC TERRA HOME LAND SRL

03-02-2014 | EXPIRA LA 05-02-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii, sarcini si responsabilitati:
- instaleaza, intretine si coordoneaza activitatea intregului echipament tehnic (calculatoare, imprimanta, copiator, telefoane, fax – centrala telefonica). In cazul in care sunt necesare interventii de specialitate (telefon, fax, centrala telefonica), se ocupa de rezolvarea problemelor in cel mai scurt timp si in conditii optime, luand legatura si cooperand cu firmele prestatoare de servicii;
tine legatura cu firma furnizoare de Internet pentru a asigura buna desfasurare a activitatii in firma;
- asigura consultanta de specialitate in achizitionarea de echipament tehnic, recomandand solutii adecvate activitatii firmei;
- intretine reteaua, sistemul de Internet, dezvolta infrastructura retelei;
- controleaza/supravegheaza traficul de date;
- protejeaza informatia in retea
, precum si securitatea traficului pe internet;
- asigura backup-up tuturor datelor/informatiilor din calculatoare si/sau de pe servere; la care se adauga log-uri utilizatori pe fisiere publice;
- implementeaza si intretine software-ul necesar activitatii firmei
- asigura buna functionare hardware/software a retelelor;
- seteaza si configureaza fiecare calculator in parte;
- configureaza adrese de e-mail pentru fiecare angajat al firmei;
- are obligatia sa respecte programul si sa raspunda prompt la eventualele solicitari, ceea ce implica prezentarea la servici in afara orelor de program, cand este nevoie;
- sa asigure protectie impotriva virusilor, sa instaleze si sa asigure update-ul permanent al programelor antivirus;
- tine legatura macar o data pe saptamana cu sefii de departamente, in vederea receptarii cat mai rapide a nevoilor aparute, asigurand astfel buna desfasurare a activitatii in firma;
- are obligatia de a sigila toate calculatoarele
, monitoarele, printerele, etc si de a verifica periodic acest lucru, raspunzand direct si personal de securitatea lor;
- verifica periodic si raspunde de existenta la fiecare post, numai a soft-urilor aprobate de conducere, precum si accesul la Internet;
- prezinta un comportament profesional in timpul zilei de lucru.
- periodic face propuneri de imbunatatire a activitatii prestate
- realizarea de sarcini speciale desemnate/delegate de conducere


CERINTE

-administrare retea de calculatoare si laptop
-administrare retea virtuala VMware ESXi
-optimizare parametri retea
-instalare si suport pentru echipament office (imprimante, scannere..)
-inventar si management software si hardware
-implementare sistem informatic si asistenta
-administrare solutii antivirus si antispam
-proiectare arhitectura server, instalare si administrare servere Windows
-proiectare, instalare si administrare aplicatii Microsoft de tip server si servicii de retea ca de exemplu DNS, DFS, DHCP, AD, GPO's, Exchange
-instalare si administrare actualizari Microsoft-Security-firmware-driver
-configurare echipamente retea (router, switch..)
-gasirea de solutii noi specifice mediului de lucru din firma
-suport tehnic pentru angajatii firme Level 1,2,3
-selectarea ofertelor hardware si software. pregatirea si raportare solutii optime
-intretinere pagina internet www.stcu.ro si alte aplicatii on-line

Realizari:-implementare IBM BladeCenter H
-implementare IBM Storage 3000 series
-implementare clima APC InRow SC
-uniformizare aplicatii si sisteme de operare pentru workstations
-reorganizare si automatizare Active Directory
-reorganizare File Server si implementare DFS
-implementare procedura de Disaster and recovery pentru servere si workstation
-participare echipa implementare ERP
-implementare sistem access/pontaj


BENEFICII OFERITE

SALARIZARE ATRACTIVA


DESCRIEREA FIRMEI

Agentia imobiliara Trustul Terra reprezinta o investitie in viitorul celor care isi doresc sa detina imobile construite si amenajate conform ultimelor tendinte in materie de design, fiind cotata in prezent ca lider in Iasi si una din cele mai valoroase agentii imobiliare din tara.
Aparuta pe piata ieseana in anul 1996, agentia imobiliara Trustul Terra si-a creat in timp o buna reputatie prin profesionalism, experienta si seriozitate, afirmandu-se in permanenta la dispozitia clientilor sai, oferind servicii de intermediere imobiliara si consultanta in domeniu.
Incepand cu 2007 agentia si-a schimbat numele in Trustul Terra si a hotarat sa vina in intampinarea clientilor intr-un sediu modern care sa uneasca cele trei filiale situate in Alexandru cel Bun, Centru si Podu Ros
Din dorinta eficientei serviciilor si pentru a demonstra valoarea acordata timpului clientilor sai, activitatea trustului Terra a fost organizata pe trei departamente imobiliare specializate: Apartamente, Terenuri si Tranzactii/Investitii de Lux.
Sub noul nume, agentia Trustul Terra continua sa ofere servicii la standarde europene, impreuna cu posibilitatea de a colabora cu o echipa tanara, dinamica, care pune mai presus de orice eficienta in rezolvarea tuturor solicitarilor.