Asistent administrativ Suport Vanzari

SC Veo Worldwide Services SRL

11-06-2015 | EXPIRA LA 11-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

(R10807001150)
In calitate de Asistent administrativ Suport Vanzari in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
- Asigurarea inregistrarii si verificarii informatiilor in programele puse la dispozitie de catre client, in conformitate cu specificul proiectului (operare de date administrative);
- Realizarea rapoartelor saptamanale si lunare privind respectarea normelor interne de functionare de catre salariatii clientului;
- Verificarea si validarea facturilor de hotel, reuniuni, taxi, tren, inchirieri masini din departamentul de Vanzari al clientului;
- Centralizarea saptamanala a pontajelor semnate cu orele lucrate, planificarea concediilor, etc. in magazinele clientului;
- Actualizarea si centralizarea planning-urilor personalului in detasare;
- Validerea decontarii cheltuielilor salariatilor clientului in programele puse la dispozitie de catre acesta;
- Validarea cererilor de prime pentru diverse categorii de salariati ai clientului (prime de inlocuire, prime de intineranti, etc);
- Participarea la managementul calitatii avand o contributie activa la ameliorarea procedurilor interne ale departamentului;
- Realizarea diverselor rapoarte si anchete solicitate de catre manager si/ sau de catre client.


CERINTE

Cautam o persoana organizata si responsabila pentru a se alatura echipei Suport Vanzari, din cadrul companiei noastre.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- Cunostinte de limba franceza nivel mediu (minim B1) ;
- Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office (cu preponderenta Excel);
- Cunoştinţe minime de legislaţia muncii, economice;
- Atentie la detalii;
- Buna organizare si rapiditate;
- Responsabilitate;
- Rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

- Formare la nivel international;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!