Job expirat
Asistent Manager pentru Directorul General al unei companii mari cu management si actionariat italian, cu sediul in Giurgiu:
- organizeaza si gestioneaza agenda Administratorului,
- Gestioneaza si arhiveaza corespondenta,
- Organizeaza si planifica sedintele si intalnirile Administratorului,
- Mentine relatia cu partenerii, atat interni, din Romania, cat si externi.
- Studii superioare
- Cunostinte de contabilitate primara - avantaj
- Disponibilitate program prelungit - postul presupune si deplasari de lucru/intalniri de afaceri
- Limba ENGLEZA si ITALIANA - avansat, conditie obligatorie
- Cunostinte avansate PC
- Atentie la detalii, persoana organizata, muncitoare
- Experienta ca asistent manager/experienta administrativa
HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.