Agent Instalari si Reparatii Giurgiu

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

31-03-2016 | EXPIRA LA 30-04-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Efectueaza in timp util si la un nivel de calitate ridicata, activitati specifice in retelele Telekom, in vederea instalarii sau repararii de servicii de telecomunicatii si asigurarea functionarii acestora in parametri optimi. Actioneaza zilnic ca un reprezentant integru al companiei Telekom, intelegand ca fiecare actiune pe care o intreprinde este pentru maximizarea veniturilor, a ratei de utilizare a retelelor si cresterea nivelului de satisfactie al clientilor.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
 Instaleaza/activeaza servicii de voce, date si televiziune precum si servicii conexe, repara la locatiile clientilor defectiuni sau disfunctionalitati ale retelei Telekom, conform dispecerizarii centrelor de coordonare, incadrandu-se in termenul alocat;
 Contribuie la promovarea de produse si servicii furnizate de Telekom Romania, utilizand fiecare interactiune cu clientul ca o potential oportunitate de crestere a veniturilor;
 Participa la training-urile (online sau la sala) specifice activitatii instalare si reparare, conform curiculei aprobate in acest sens si invitatiilor pe care le primeste pentru dezvoltarea profesionala continua;
 Se asigura in cadrul activitatilor de instalare si reparatii servicii de date, voce si televiziune precum si servicii conexe ca parametrii tehnici de functionare sunt in conformitate cu specificatiile tehnice ale serviciilor;
 Executa lucrari specifice de instalare si reparatii servicii in repartitoarele aflate in zona deservita sau in zone apropiate, in functie de nevoile de business ale companiei;
 Isi insuseste cunostinte practice privind livrarea, intretinerea si repararea serviciilor de voce, date si televiziune.
 Intocmeste contracte, anexe specifice si efectueaza instalari si reparatii integrale fara erori, lucrari de dezvoltare si dezafectare a retelei; face propuneri catre seful direct privind intretinerea preventiva a retelei Telekom din aria sa de responsabilitate;
 Este responsabil de localizarea deranjamentelor si remedierea acestora in mod operativ pentru a imbunatati satisfactia clientilor, prin asigurarea calitatii serviciilor si reducerea timpilor de nefunctionare; Identifica deficientele si localizeaza deranjamentele utilizand instrumente de diagnosticare si testare pentru a inlocui sau repara componentele defecte;
 Furnizeaza informatiile necesare administrarii si intretinerii bazei de date cu evidenta retelei Telekom;
 Respecta standardele companiei si contribuie la pastrarea imaginii acesteia, prin prestarea unor servicii de calitate si printr-un comportament profesional fata de toti clientii interni sau externi;
 Desfasoara activitati de lucru la inaltime, poseda pregatirea tehnica corespunzatoare si cunoaste prevederile actelor normative referitoare la securitatea si sanatatea in munca corespunzatoare acestui tip de activitati;
 Foloseste instrumentele tehnice din dotare privind dispecerizarea activitatilor prin sisteme informatice, laptop, aparate de masura si control, etc.;
 Foloseste conform regulilor interne sistemele de siguranta privind lucrul la inaltime in echipe individuale de lucru;
 Conduce autoturismul in mod responsabil si respecta regulile de circulatie si siguranta din Romania si practicile de conducere prudenta; aduce zilnic la cunostinta sefului direct starea de functionare a autoturismului din dotare;
 Monitorizeaza continuu starea fizica a retelei Telekom Romania pentru a preveni sau a identifica posibile cazuri de frauda, anormalitati si interventii ale tertilor sau alte situatii care ar putea prejudicia interesele companiei si ale clientilor acesteia si ia masurile corespunzatoare, chiar si in afara programului normal de lucru - din dispozitia sefului ierarhic superior, contribuind astfel la pastrarea integritatii si securitatii activelor companiei.


CERINTE

1. Aviz medical „Apt” pentru lucrul la inaltime;
2. Permis de conducere categoria B (inclusiv disponibilitatea de a conduce, in regim de profesionist; conduce auto aflat in dotare);

Studii:
 Şcoala profesională + curs de calificare;
 Liceu + curs de calificare.

Experienţa în muncă:
 Nu este necesara la angajare;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Cunoasterea portofoliului de produse si servicii oferite de Telekom Romania constituie avantaj;
 Cunostinte tehnice avansate despre serviciile de voce si date (ex: ISDN, xdsl, IPTV) constituie avantaj;
 Cunostinte in domeniul ITreprezinta un avantaj;
 Orientare spre client;
 Comunicare verbala si nonverbala optima, prezenta si atitudine placute;
 Negociere si influentare;
 Angajament, integritate, disponibilitate;
 Abilitati de integrare si lucru in echipa;
 Carnet de conducere categoria B
 Apt medical conducator auto
 Apt pentru lucrul la inaltime
 Abilitati fizice necesare lucrului in mediul deschis si pe orice vreme, manualitate evoluata, rezistenta la efort in conditii dificile, disponibilitate la calatorit.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.