Agent servicii clienti

MAIRON

21-06-2012 | EXPIRA LA 21-06-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

- desfasoara, de la birou, activitatile generate de ofertarea, vanzarea si livrarea produselor firmei
- raspunde de indeplinirea obiectivelor lunare si anuale de profit si cifra de afaceri
- dezvolta si mentine relatia cu clientii alocati, atrage clienti noi
- urmareste derularea contractelor (comanda, livrare, plata)
- cunoaste la nivel avansat gama de produse comercializata / principalii concurenti / principalele caracteristici ale produselor comercializate
- intocmeste rapoarte de activitate zilnice si la alte perioade solicitate de superiori


CERINTE

- experienta de lucru cu publicul de minim 2 ani
- minim studii medii, de preferinta tehnice
- utilizare la nivel avansat a pachetului MS Office (Excel, Word)
- bune aptitudini de comunicare, persuasiune, persoana organizata si orientata catre rezultate


BENEFICII OFERITE

Posibilitatea dezvoltarii profesionale in cadrul unei companii dezvoltate la nivel national.
Salariu pe masura competentei, integrarea intr-o echipa tanara si puternica.


DESCRIEREA FIRMEI

Distributie si procesare de produse metalurgice (tabla, profile, teava, otel beton, oteluri inoxidabile, oteluri cu destinatie speciala). Debitare tabla groasa cu oxigaz si plasma, debitare si fasiere tabla subtire, fasonare otel beton din colaci si din bare, carcasare. Comert exterior, transport..
- Marcile reprezentate: MAIRON
- Provenienta capital: Romanesc
- Actionariat: Diverse

Site-urile firmei:
www.mairon.ro si www.mairon-tubes.ro