Office Manager in Petris, jud. Arad

Step Up Professional HR Services

12-11-2013 | EXPIRA LA 12-12-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Acorda suport in gestionarea activitatilor administrative si organizatorice ale punctului de lucru.


Responsabilitati:

Responsabil de organizarea, coordonarea si suportul zilnic pentru activitatile desfasurate in cadrul punctului de lucru;
Administreaza corespondenta punctului de lucru, indosarierea si arhivarea documentelor;
Ofera suport persoanelor nou angajate, sau persoanelor care pleaca;
Ofera suport biroului administrativ, dpdv legal, financiar, resurse umane
Gestioneaza comunicarea cu, clientii si furnizorii;
Elaboreaza diferite rapoarte, situatii, notificari;
Rezolva diverse sarcini administrative necesare pentru desfasurarea zilnica a activitatii punctului de lucru;
Activitati suport pentru echipa: redactare documente, transmitere e-mailuri, legatura intre departamente pentru buna desfasurare a proiectelor sau a activitatii.


CERINTE

Absolvent studii medii/universitare;
Bune abilitati de comunicare si relationare;
atitudine proactiva, orientate catre obtinerea de rezultate
excelenta capacitate de organizare si planificare Bune cunostinte de operare MS OFFICE;
Persoana energica, active si pozitiva
Limba engleza la nivel avansat, alte limbi straine constituie un avantaj;
Permis auto categoria B.


BENEFICII OFERITE

Echipa dinamica si orientata catre succes;
Pachet salarial motivant
Oportunitatea de dezvoltare profesionala si personala
Mediu de lucru profesionist si onest


DESCRIEREA FIRMEI

“ Fiecare clipa de cautare este o clipa de regasire” ( Paulo Coelho)



Sunteti in cautarea unui loc de munca? Simplificati-va acest proces de cautare, apeland la noi. Step Up va pune la dispozitie specialisti in domeniul Resurselor Umane care va vor oferi suport in dezvoltarea carierei dvs.

Va asteptam pentru a parcuge impreuna drumul spre atingerea obiectivelor dvs profesionale.


Step Up Professional HR Services