Job expirat
Responsabilitatile postului
Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice
Procura documentatia de atribuire de la autoritatile contractante
Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achzizitie
Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc
Identifica expertii necesari pentru participarea la licitatie
Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferte
Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice
Depune la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie
Participa la sesiunile de deschidere si negociere a ofertelor la autoritatile contractante
Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante
Elaboreaza continutul documentatiilor de atribuire (referate, note justificative, fisa de date, caiet de sarcini)
Elaboreaza documentele aferente derularii procedurii de achizitie publica (calendar, raport de evaluare, comunicari catre ofertanti, solicitari de clarificari si raspunsuri la clarificari,etc)
Publica anunturile in SEAP
Intocmeste dosarul procedurii de achizitie publica
Organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate
Studii superioare: juridice, economice, administrative
Experienta: min 2 ani in domeniul achizitiilor publice, familiarizat cu SEAP
Cunostinte: cunosterea legislatiei nationale aplicabila in domeniul achizitiilor publice;
telefon firma
bonuri de masa
salariu motivant
decontare transport
Pentru depunerea cv-urilor va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: deva_cv@ymail.com