Office Manager

HOLDMANN MANAGEMENT

26-07-2008 | EXPIRA LA 01-08-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- coordona activitatea logistica si administrativa a biroului de vanzari;
- intocmi rapoarte de vanzari si va inregistra documentele comerciale emise/ primite;
- monitoriza politicile comerciale si va initia si propune proiecte zonale de marketing;
- asigura gestiunea depozitului de marfuri;
- monitoriza si dezvolta relatiile cu clienti;
- colabora cu forta de vanzari pentru atingerea obiectivelor comune.


CERINTE

- studii superioare;
- experienta in activitati de secretariat/ administratie/ vanzari;
- cunostinte de contabilitate primara;
- cunostinte utilizare PC (MS Office, Outlook);
- spirit de echipa dezvoltat;
- excelente abilitati organizatorice si de comunicare.


BENEFICII OFERITE

- venit atractiv;
- oportunitatea de a lucra si de a te dezvolta profesional alaturi de o echipa tanara si dinamica.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania HOLDMANN este prezenta in Romania de 14 ani, din dorinta de a oferi utilizatorilor profesionali din diverse domenii. Excelenta partenerilor si furnizorilor, cumulate cu devotamentul si pasiunea Echipei Holdmann, ne-au permis atingerea obiectivului initial - cel de a deveni lider traditional in vanzarea de echipamente, accesorii si consumabile pentru igiena si curatenia profesionala.

In acest moment suntem prezenti in toate orasele mari ale Romaniei, atat prin birouri si depozite proprii, cat si prin distribuitori locali. Peste 1000 de produse de baza de la furnizori de renume european, stau la dispozitia clientilor nostrii, raspunzand celor mai exigente solicitari in materie de igiena si curatenie profesionala.

Ca membru al prestigioasei organizatii International Sanitary Supply Association (ISSA) oferim consultanta, vanzare, post vanzare si service la cele mai inalte standarde.

Suntem in continua dezvoltare si iti oferim acum sansa sa te alaturi echipei HOLDMANN!