DIRECTOR LOGISTICA – companie lider pe piata de transport si logistica

ABC Human Capital

21-07-2010 | EXPIRA LA 20-08-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie lider pe piata de transport si logistica in Romania si Europa de Est.
Cu o experienta in domeniu de peste 12 ani, compania s-a dezvoltat an de an pe baza unor principii si valori strict conturate si definite ce vizeaza siguranta, calitatea, dinamismul, flexibilitatea si nu in ultimul rand, performanta.
Compania este licentiata de catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului din Romania, prin Autoritatea Rutiera Romana, sa desfasoare activitati de transport international de marfuri. Acreditarile de calitate indica faptul ca pentru toate serviciile de transport oferite se aplica indicatori stricti de calitate si siguranta.

RESPONSABILITATI / BENEFICII

• Coordoneaza si controleaza toate activitatile specifice ale depozitelor de logistica ale companiei (administrare, siguranta, respectarea procedurilor de lucru si indicatorilor de performanta)
• Stabileste masuri de optimizare a capacitatii intregului lant de depozite, cu privire la capacitatea maxima de umplere si optimizarea activitatilor cu valoare adaugata
• Participa la sedinte de analiza si raportare a activitatilor depozitelor de logistica
• Colaboreaza cu celelalte departamente ale companiei, pentru a putea oferi solutii eficiente la solicitarea clientilor
• Analizeaza periodic evolutia activitatii intregului lant de depozite, a eficientei contractelor delogistica, prin realizarea de statistici reale, determinarea indicatorilor de performanta care sa ateste si sa identifice eventualele disfunctii in derularea acestora
• Supervizeaza depozitele, organizeaza activitatea de expediere catre clientii interni sau externi si conduce toate operatiunile de import-export de la/catre partenerii straini
• Optimizeaza permanent costurile legate de transport si formalitati
• Coordoneaza activitatea echipei sale si urmareste respectarea procedurilor interne
• Elaboreaza rapoarte de activitate si prognoza cheltuielilor aferente activitatilor de logistica si achizitii
• Intocmeste bugetele si analizele periodice si anuale.
• Planifica, coordoneaza, organizeaza si controleaza activitatea de aprovizionare de la furnizori, asigurandu-se ca stocurile sunt conforme cerintelor de productie si vanzare
• Cauta furnizori, negociaza oferte, incheie contracte
• Mentine legatura cu furnizorii si urmareste comenzile catre acestia
• Asigura necesarul de transport al companiei, urmareste mentinerea si functionarea optima a parcului auto
• Planifica si coordoneaza procesul de distributie optimizand permanent costurile legate de transport si formalitati
• Supervizeaza si coordoneaza activitatea depozitelor.


CERINTE

• Experienta de minim 5 ani in domeniul logistica/transport
• Minim 3 ani de experienta in car fleet management, coordonare activitatii de distributie, warehouse management si supply chain managementCunostinte solide de managementul logisticii, procesare si prelucrare date cu ajutorul tehnologiei informatiei
• Permis de conducere
• Cunostinte bune de limba engleza
• Onestitate, responsabilitate, seriozitate, dinamism, meticulozitate si adaptabilitate
• Atentie distributiva, spirit organizatoric
• Capacitate de organizare si coordonare
• Capacitate de delegare, previzionare, solutionare optima a problemelor, initiativa, responsabilitate si intuitie
• Orientare catre client si rezultate
• Capacitate de concentrare si de lucru in echipa
• Aptitudini deosebite de comunicare, planificare si negociere
• Persoana energica, agreabila, autoritara, cu spirit tehnic si practic, capacitate decizionala rapida, orientata spre rezultate si cu abilitati de comunicare bine conturate.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!