Job expirat
PSIHOSELECT asistă un Call Center în procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţia de DIRECTOR CALL CENTER .
•Demararea proiectului de deschidere a noului call center;
•Recrutarea şi instruirea noilor angajaţi;
•Gestionarea activităţii call center-ului;
•Asigurarea realizării targetelor stabilite;
•Comunicarea cu angajaţii şi colaboratorii/ partenerii companiei.
•Limba italiană – nivel avansat;
•Minim 3 ani experienţă în call center pe poziţia de Director Call Center sau pe post de Supervizor/ Team leader;
•Studii superioare;
•Cunoştinţe operare PC - MS Office;
•Cunoştinţele de operare a programelor specifice pentru call center constituie un avantaj;
•Permis de conducere categoria B constituie un avantaj.
Pentru cei interesati ,va rog sa trimiteti CV-ul pe adresa :recrutare@psihoselect.ro ,pana in data de 17 august.
Psihoselect este compania de consultanţă în resurse umane cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România. Asistăm firmele în proiecte de recrutare şi selecţie de personal pentru poziţii de top şi middle management.