Controlling Specialist

Talent Stream

20-09-2012 | EXPIRA LA 20-10-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Ofera suport pe baza experientei profesionale Managerului F&S Zone de productie cu privire la toate aspectele privind controlul financiar operational si al investitiilor, conform celor prezentate mai jos si conform necesitatilor de afaceri;
• Redacteaza Bugetul Zonei de productie, realizeaza analiza economica a rezultatelor si monitorizeaza performanta activitatilor;
• Implementeaza si opereaza sistemul de control financiar si raportare investitii la nivelul Zonei de productie si identifica operatiuni/clasificari de contabilitate necorespunzatoare;
• Este responsabil pentru indeplinirea sarcinilor de control financiar operational si al investitiilor pentru intreaga activitate desfasurata la nivelul Zonei de productie, conform solicitarilor superiorului, in mod corect si la timp;
• Semnaleaza in mod proactiv superiorului probleme sau potentiale probleme si isi foloseste experienta profesionala pentru a sprijini fluxul continuu si constant al activitatii;
• Raspunde pentru corectitudinea postarilor in sistemul SAP pe care le initiaza sau revizuieste;
• Ofera asistenta profesionala si consiliaza celelalte departamente referitor la problemele legate de activitatea de control financiar operational si al investitiilor si colaboreaza cu pozitii relevante pentru a contribui la procesul de planificare si raportare;
• Indruma si actioneaza in calitate de mentor pentru membrii echipei care sunt debutanti;


CERINTE

Cerintele postului:
• Studii superioare in domeniul Economic, Tehnic sau similar;
• Experienta relevanta in industria de petrol, petrol si gaze (avantaj) si cel putin 3-5 ani in activitatea de control financiar;
• Puternice abilitati interpersonale; spirit de echipa;
• Cunostinte avansate de planificare si economie;
• Creativ si comunicativ, cu bune abilitati de comunicare (scrisa si orala);
• Bune cunostinte privind politica HSEQ, standarde si Cele mai bune practici din sectoarele productie, tehnologie, inginerie, aspecte legale, etc.;
• Cunostinte avansate de operare computer, experienta in utilizarea Microsoft Office (in special EXCEL) si alte abilitati IT;
• Bune cunostinte de limba engleza (constituie un avantaj);
• Abilitatea de a lucra independent, precum si in echipe multifunctionale;
• Abilitatea de a raspunde promp solicitarilor venite din partea conducerii;
• Abilitati de comunicare scrisa si orala;
• Abilitati de persuasiune, facilitare, inteligenta emotionala dezvoltata;
• Abilitate dovedita de a rezolva probleme complexe cu un minim de supervizare;
• Foarte inovativ;
• Abilitate de a face fata termenelor limita.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare