Asistent Manager - Pro Solutions Agency

Pro Solutions Agency S.R.L.

20-04-2017 | EXPIRA LA 20-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

- Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in Registrul de intrari-iesiri;
- Preia si directioneaza apelurile telefonice;
- Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri, etc), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora, asigurand protocolul aferent;
- Mentine legatura cu agentii de curierat si cu furnizorii societatii;
- Mentine evidenta contracte furnizori si evidenta contracte clienti;
- Comanda consumabile, papetarie, birotica pentru activitatea de birou de la furnizorii agreati de conducere;
- Emite facturile conform contractelor de colaborare


CERINTE

Candidatul ideal
- Studii medii / superioare;
- Cunostine privind evidenta tehnico – operative;
- Limbi straine – engleza;
- Cunostinte bune de utilizare a computerului si a aplicatiilor MS Office - Excel;
- Cunostinte temeinice de corespondenta comerciala si de afaceri


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- mediu de lucru profesionist;
- salariu atractiv;
- oportunitati de dezvoltare


DESCRIEREA FIRMEI

Pro Solutions Agency este agentia de resurse umane unde intotdeauna gasim o solutie!

Selecţie si recrutare pentru plasare permanenta de personal

Pro Solutions Agency este o companie dedicata sa raspunda atat nevoilor clientilor, cat si celor ale candidatilor, astfel incat echipa creata sa fie perfecta.

Echipa Pro Solutions Agency vine in sprijinul activitatii dumneavoastra, scopul fiind acela de a crea parteneriate pe termen lung, bazate de integritate, dedicatie, profesionalism si incredere reciproca. Astfel, echipa Pro Solution devine responsabila pentru cunoasterea in detaliu a activitatii dumneavoastra, preluand activitatea de recrutare si ajutandu-va sa va atingeti obiectivele. Folosind propria metodologie si baza de date, Pro Solution va asigura o perfecta compatibilitate intre cerintele postului si candidatii propusi, indiferent de nivelul de experienta sau industria solicitate.
Munca temporară / Recrutare si administrare de personal temporar

In situatia in care din diverse motive cum ar fi:

activitati sezoniere;
concedii de maternitate;
accidente de munca;
concedii medicale sau de odihna;
perioade de varf si cresteri neasteptate ale comenzilor, s.a

societatea inregistreaza o nevoie suplimentara de personal, Pro Solution va deveni partenerul ideal, responsabil pentru recrutarea, selectarea si punerea la dispozitie personalului necesar, printr-o gestiune eficienta a intregului proces si a fortei de munca.
Onsite

In situatia in care numarul persoanelor aflate in gestiunea Pro Solution este mai mare de 50 de persoane, Pro Solution va pune la dispozitie un consultant, specialist in resurse umane care isi va desfasura activitatea in cadrul companiei dumneavoastra, preluand astfel responsabilitatea partiala sau integrala a coordonarii si administrarii personalului temporar.
Outstaffing / Administrare personal

Personalul dumneavoastra devine angajat Pro Solution, noi realizand toate responsabilitatile de angajator legal cuprinzand:

Managementul contractelor de munca temporara ale tuturor angajatilor;
Procesarea salariilor si efectuarea tuturor platilor in acord cu specificatiile contractuale si cu reglementarile legale din Romania si cu reglementarile interne din cadrul companiei dumneavoastra;
Respectarea legislatiei in domeniu si abordarea consultativa a tuturor solicitarilor venite din partea angajatilor;