ASISTENT MANAGER - CRAIOVA

CASA NOASTRA SRL

27-05-2009 | EXPIRA LA 18-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- Preia mesajele telefonice si le transmite celor in cauza;
- Asigura primirea, inregistrarea si distribuirea zilnica a corespondentei in interiorul companiei (posta, fax, e-mail);
- Raspunde de expedierea documentelor catre destinatari interni si externi, pastrand contactul cu furnizorii de servicii postale si de curierat;
- Reprezinta interfata intre companie si clientii acesteia;
- Asigura inregistrarea si indrumarea clientilor companiei catre persoanele solicitate;
- Asigura inregistrarea si arhivarea documentelor;
- Asigura traducerea corespondentei si a documentelor (atunci cand este cazul).


CERINTE

- Experienta profesionala, minim 1 an de activitate in domeniu;
- Cunostinte foarte bune de utilizare a PC – ului (pachetul Office si aplicatii Internet);
- Excelente cunostinte de limba engleza;
- Cunoasterea limbii germane constituie un avantaj;
- Bune abilitati de planificare si organizare;
- Excelente abilitati de comunicare.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv;
- Lucrul alaturi de o echipa tanara, intr-o firma nationala;
- Mediu de lucru profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

Casa Noastra inseamna 13 ani de experienta, o retea de peste 84 de magazine in 44 de orase din tara, o echipa de peste 700 de oameni dedicati, o cifra de afaceri de 25 milioane euro pentru anul 2007 si o investitie de 45 milioane euro pe parcursul aceluiasi an, prin care compania opereaza cea mai mare capacitate de productie de ferestre si usi din PVC din Sud-Estul Europei.

Casa Noastra cauta oameni indrazneti, pasionati de munca lor si dornici de performanta.

www.casanoastra.ro
www.qfort.ro