Agent servicii client (Craiova) - perioada determinata 3 luni

CallPoint powered by TELUS

18-10-2013 | EXPIRA LA 20-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

In calitate de Agent Servicii Clienti (inbound) veti avea responsabilitatea gestionarii problemelor aparute atat pentru clienti existenti cat si pentru clienti nou aparuti. Veti primi apeluri telefonice sau cerinte prin intermediul e-mailului in scopul rezolvarii diferitelor provbleme existente, dar si cu sopul da a oferi un suport strategic vanzarilor produselor.
•Construirea unei relatii de incredere cu clientii, intr-o maniera prietenoasa dar profesionala utilizand procedurile invatate in trainingul initial
•Folosirea unor aplicatii software specifice pentru a raspunde cerintelor clientilor
•Interactionarea in mod curent cu clientii prin intermediul telefonului. Asigurarea intelegerii corecte de catre client a informatiilor despre produse si oferire de informatii suplimentare despre respectivele produse
•Ascultarea atenta a nevoilor clientului, intelegerea nevoilor si empatizarea cu acestea
•Pregatirea, innoirea si gestionarea informatiilor despre clienti si istoricul clientiolor
•Comunicarea eficienta in intermediul departamentului/proiectului pentru a furniza clientului un serviciu de calitate in cat mai scurt timp
•Transferarea corecta a cererilor eronate ale clientilor catre persoanele potrivite
•Contributia directa cu idei de rezolvare a problemelor si imbunatatirea productivitatii
•Participarea la activitati menite sa imbunatateasca satisfatia clientului si performanta proiectului.


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL:

•Minim absolvent de liceu
•Dorinta de a lucra in domeniul vanzarilor directe prin telefonarea clientilor
•Toleranta la stress, capacitatea de a face fata situatiilor sub presiune
•Capacitate buna de decizie si de rezolvare a problemelor
•Abilitatea de a lucra intr-un mod eficient cu persoane dificile sau in situatii tensionate
•Capacitatea de a se adapta la situatii neprevazute din partea clientului
•Cunostiinte fundamentale de utilizare a computerului, in special aplicatiile Microsoft Office dar si utilizarea diverselor aplicatii web
•Punctualitate si responsabilitate fata de locul de munca si programul acestuia
•Experienta in oferirea de suport clientilor este considerat un plus
•Experienta in vanzari reprezinta un plus
•Experienta in Call Center reprezinta un plus


DESCRIEREA FIRMEI

CallPoint is a leading European provider of multilingual contact center and business process outsourcing solutions and a proud member of the TELUS International family. TELUS International is a global business process outsourcing company with over 15,000 employees around the world, including in Canada, the United States, Europe, Latin America, the Philippines, and the United Kingdom.


With over 150 million customer interactions annually via voice, email, chat and social media, across the telecommunications, utilities, finance, retail, and high-tech industries, TELUS International enables customer experience innovation through spirited teamwork, agile thinking, and a caring culture that puts customers first.


As the global arm of TELUS, TELUS International is backed by a leading national telecommunications company in Canada, with €8.4 billion (CAD $11 billion) of annual revenue and 13.2 million customer connections. For more information, visit: www.callpoint-group.com and www.telusinternational.com.

We are hiring: https://www.youtube.com/watch?v=uAcaYH_OINg