Job expirat
-receptionarea facturilor de marfa, intocmire facturi clienti
-inregistrarea documentelor interne
-operarea documentelor de gestiune
-activitati de secretariat (gestionarea apelurilor telefonice si corespondenta)
-redactarea de documente si arhivarea acestora
-asigura interfata de comunicare intre clienti si angajatii firmei
-responsabilitate, corectitudine, promptitudine;
-abilitati de comunicare, concentrare, atentie, persoana dinamica, activa;
-cunostinte bune de operare pe calculator (ex. Word, Excel, programe contabilitate, Outlook)
-capacitate de organizare independenta a activitatii;
-maxima seriozitate;
-Fundamentarea si dezvolatarea unei relatii profesionale de lunga durata.
-Mediu de lucru intr-o companie in dezvoltare.
-Salariu competitiv cu posibiliatate de promovare
FINEST este o companie cu capital 100% romanesc infiintata in anul 1994 si isi desfasoare activitatea in orasul Constanta.
In prezent compania are ca si ramura de activitate principala comertul cu produse alimentare si nealimentare.