COMMERCIAL SUPPORT OFFICER

Marketing Office SRL

24-10-2017 | EXPIRA LA 23-11-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilități:
• Pregătirea unei campanii(e-mail, sms, fax) pe baza noțiunilor primite de la departamentul de Vânzări; analizarea informației obținute cu scopul de a fi trimisă spre prelucrare către celelalte departamente;
• Menținerea și dezvoltarea relației cu partenerii existenți/potențiali;
• Contactarea prin diverse mijloace de comunicare(e-mail, skype) a partenerilor existenți și rezolvarea problemelor semnalate de aceștia;
• Explicarea modului de furnizare a serviciilor prestate de compania noastră partenerilor potențiali (B2B E-mail marketing, SMS Marketing, Fax Marketing) și identificarea nevoilor reale ale acestora în funcție de sectorul lor de business și în conformitate cu standardele și politicile de promovare ale companiei noastre;
• Verificarea zilnică a task-urilor și rezolvarea eficientă a problemelor apărute;
• Oferirea de suport tehnic managerului de departament când este necesar constând în verificarea eficienței campaniilor;
• Comunicarea îndeaproape cu partenerii și oferirea celor mai bune opțiuni în cazul ineficienței unei campanii;
• Comunicarea cu alte departamente într-o atmosferă armonioasă.


CERINTE

1. Studii superioare(absolvite sau în derulare) în oricare din următoarele domenii:
• Marketing;
• Matematică și Informatică;
• Management;
• Administrarea Afacerilor;
2. Abilități excelente de comunicare și scriere în limba Engleză;
3. Cunoașterea unei alte limbi străine la un nivel avansat reprezintă un avantaj(ex.Franceză, Germană, Italiană, Spaniolă);
4. Experiența profesională de minim 1 an în următoarele domenii constituie un avantaj:
• Marketing;
• Web Design;
• Vânzări produse/servicii în domeniul online/offline;
• PR;
• Advertising;
• Management.
5. Cunoștințe bune Operare PC – Microsoft Office(Word, Excel, Outlook), Google Docs, Google Chrome, Internet Explorer etc.
6. Familiarizarea cu următoarele mijloace de comunicare: Skype, Linkedin, Facebook;
7. Constitue un avantaj: Familiarizarea cu partea de producție web(Layout de pagini în HTML, noțiuni de CSS, înțelegerea unei baze de date);


BENEFICII OFERITE

• Training oferit gratuit la angajare;
• Pachet salarial atractiv negociat în funcție de abilități și experiență, dovedite în timpul interviului.
• Bonusuri acordate în funcție de performanțe;
• Programul de lucru este full time, 8h/zi, 08:30-16:30, cu pauză de masă de 30 min;
• Contractul se încheie pe perioadă nedeterminată cu o perioadă de probă de 90 de zile;
• Decontarea transportului pentru persoanele din afara orașului Constanța.
Dacă ești dornic să faci parte dintr-o echipă de profesioniști pasionați de ceea ce fac, dornic să îți începi activitatea într-un sector de business inovativ, trimite-ne un CV la adresa hr@mkoffice.ro sau sună-ne la numărul de telefon 0341/436 675.


DESCRIEREA FIRMEI

Marketing Office este o companie ce se remarcă printr-o echipă formată din specialiști în marketing și experți IT orientați spre acordarea celor mai bune servicii clienților cu scopul de a le maximiza vânzările și de ale crește veniturile.
Compania are peste 10 ani experiență pe piața internațională, aceasta activând în marketing-ul internațional din anul 2006 prin realizarea de campanii Fax, SMS și E-mail pentru segmentele B2B, B2C atât în România cât și în Europa și SUA.
Pentru mai multe detalii despre companie, vă rugăm să accesați următorul link http://www.mkoffice.eu/.