ASSISTANT MANAGER

SC NAVALEX PLUS SRL

20-09-2017 | EXPIRA LA 22-09-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

ANGAJAM SECRETARA - cu experienta minim 2 ani
- cunostinte utilizare Microsoft Office,limba engleza;
- studii superioare
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- amabilitatea cu clientii, comunicativitatea, deschiderea catre acestia si problemele lor, rabdarea, atentia la detalii, capacitatea de organizare si adaptabilitatea sunt esentiale
-
-indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea apelurilor telefonice- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail- actualizarea bazei de date documente.
Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa noastra de e-mail: office@navalexindustrial.com


CERINTE

persoana responsabila, ordonata, punctuala, atentie distributiva, corecta si serioasa


DESCRIEREA FIRMEI

Constructii