Job expirat
Profil Candidat
sprijinirea administratorului in toate problemele administrative;
organizarea si coordonarea lucrarilor de birou;
organizarea si documentarea corespondentei, convorbirilor telefonice si a faxurilor;
administrarea si transmiterea corespondentei prin email;
reprezentarea externa a firmei printr-o imagine pozitiva si amiabila
Abilitati de comunicare si prezentare scris, verbal si telefonic (fluenta, exprimare clara si concisa)
Capacitatea de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala
Foarte bune abilitati de lucru in echipa, dar si individual
Rabdare si perseverenta
Simt al ordinii si organizarii foarte bine dezvoltat Excelente abilitati de comunicare si relationare
Ambitie, perseverenta, comportament professional
Persoana organizata, multitasking, cu abilitati de organizare
Seriozitate
Raspunde la Email-uri & telefoane
Comunica si actualizează agenda ședințelor, cursurilor și întâlnirilor
Coordoneaza agenda managerului general
Programeaza si organizeaza sedinte, audiente, intalniri
Elaborarea si redactarea rapoartelor si situatiilor cerute de management
Copiaza/redacteaza si traduce diferite documente
Preluarea, inregistrarea, distribuirea si arhivarea corespondentei managerului general
Coordonarea unor activităţi desfăşurate în colaborare cu partenerii companiei
Indeplineşte alte sarcini conexe care îi sunt atribuite
Asigura serviciul de protocol
Promoveaza imaginea firmei prin activitatea pe care o desfasoara.
- mediu de lucru placut;
- oportunitati de dezvoltare;
- salariu atractiv;
- laptop, telefon, autoturism;
S.C. TOPOCAD SERV S.R.L. este o societate comerciala cu capital social integral privat, infiintata in anul 2002 si desfasoara activitati de cadastru si topografie, fiind autorizati de catre Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara sa execute lucrari cu cel mai inalt grad de dificultate, inclusiv lucrari de proiectare si verificare.