Analist Servicii Clienti

BCL Group

28-05-2015 | EXPIRA LA 27-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Identificarea situatiei, analizarea si transmiterea informatiei in mod eficient si profesionist astfel incat sa se ofere cea mai buna solutie pentru nevoia clientului intern sau extern;
• Preluarea si analizarea solicitarilor si sesizarilor de la clientii interni si externi utilizand canalele de comunicare avute la dispozitie;
• Inregistrarea solicitarii in mod corect si complet in sistemele informatice ale companiei;
• Rezolvarea solicitarii sau planificarea catre departamentul responsabil;
• Transmiterea raspunsului catre client daca este cazul;
• Prelucrarea, analiza rapoartelor / situatilor periodice si ad-hoc, propuneri de solutii de optimizare daca este cazul;
• Participarea la instruiri si respectarea conditiilor de sanatate si siguranta in munca, calitate si mediu;
• Promovarea de produse/ servicii noi;
• Ofertare si incheiere contacte consumatori Small Office / Home Office (SOHO) – oferta standard.


CERINTE

• Experienta pe un post similar constituie un avantaj;
• Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
• Studii superioare in domeniul energiei electrice constituie un avantaj;
• Abilitati de rezolvare a problemelor;
• Abilitati de vanzare;
• Orientare catre client (intern si extern);
• Comunicare verbala si scrisa excelenta, ascultare active;
• Invatare rapida;
• Spirit de echipa;
• Gestionarea eficienta a timpului;
• Etica si integritate;
• Cunostinte operare PC (Office);
• Cunostinte in sisteme informatice tip managementul relatiilor cu clientii reprezinta un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

We are a small friendly company with a personal approach to recruitment. We endeavor to treat all of our candidates how we ourselves would wish to be treated and we make every effort not to waste your time or make any false promises of work that we cannot deliver upon.