TECHNICAL PROJECT MANAGER – CLUJ

ABC Human Capital

08-08-2012 | EXPIRA LA 07-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Initierea, planificarea, monitorizarea, controlul si finalizarea proiectului conform cerintelor definite
• Este responsabil pentru implementarea cu succes a activitatilor proiectului si atingerii rezultatelor planificate
• Propune, alege si adapteaza setul de proceduri si formulare/metodologie de proiect dupa care se va derula proiectul
• Supravegheaza desfasurarea periodica/saptamanala a proiectului si gestioneaza echipa de proiect
• Este responsabil de managementul proiectului – organizational si operational
• Asigura o comunicare eficienta, discutii si feed-back constructiv intre toate partile implicate in proiect
• Intocmeste/urmareste graficele de executie pe faze de lucru si monitorizeaza respectarea implementarii acestora
• Asigura executarea la timp a activitatilor prevazute in proiect
• Organizeaza si coordoneaza activitatea de achizitii (bunuri si servicii) necesare derularii proiectului
• Realizeaza analize si studii de specialitate in functie de expertiza sa personala si solicitarea sefului direct
a. Asigura derularea proiectului in paramentrii stabiliti d.p.d.v: Timp, Cerinte, Costuri, Nivel de calitate
• Organizeaza si deruleaza proiectul conform standardelor de management de proiect si a legislatiei in vigoare.


CERINTE

• Experienta necesara: minium 3 ani intr-un post similar;
• Studii superioare tehnice
• Cunostinte de legislatie privind derularea proiectelor
• Cunoasterea procedurilor de lansare a cererilor de oferta, de primire, inregistrare si deschidere a ofertelor, metode de analiza si procedurile de selectie a ofertelor
• Cunoasterea metodelor si procedurilor de asigurare a calitatii aplicabile in proiect
• Cunostinte avansate de limba engleza
• Cunoasterea aplicatiilor specializate pentru planificare si monitorizare proiect (ex. Microsoft Project)
• Permis de conducere cat. B.

ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
- Abilitati deosebite de organizare, comunicare, motivare si negociere
- Abilitati de planificare, organizare si control al activitatii
- Aptitudini de luare a deciziilor
- Gandire analitica
- Orientare spre rezultate
- Spirit de echipa, initiativa.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!