Specialist Suport Tehnic Relatii Clienti Business

UPC Romania S.A.

06-07-2016 | EXPIRA LA 05-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Receptioneaza si inregistreaza toate problemele semnalate de clientii B2B in legatura cu functionarea serviciilor de Internet/Date/Telefonie;
• Urmareste rezolvarea problemelor delegate si inregistreaza solutionarea acestor;
• Propune solutii pentru cresterea productivitatii si eficientizarea activitatii.
• Face propuneri de imbunatatire a proceselor pentru a rezolva mai rapid si la un nivel calitativ mai bun situatiile si solicitarile clientilor;
• Atinge standardele de calitate conform formularului de evaluare si standardele de cantitate in ceea ce priveste durata rezolvarii fiecarei solicitari.


CERINTE

• Minim studii medii in domeniul tehnic;
• Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat
• Experienta avansata in lucrul cu calculatorul si a pachetului Microsoft Office;
• Experienta in lucrul cu aplicatiile specifice de retea, Internet, telefonie, televiziune digitala, sisteme de provizionare;
• Reprezinta un avantaj demonstrarea de catre candidat a experientei in cadrul departementelor de relatii cu clienti : Call Center, Customer Service Center, Help Desk etc.Foarte buna cunoastere a pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint;)
• Orientare catre rezultat;
• Rezolvarea problemelor;
• Orientare catre client;
• Integritate si incredere.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.