Specialist Suport Tehnic Customer Care

UPC Romania S.A.

07-03-2014 | EXPIRA LA 06-04-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Ofera suport tehnic departamentului call center prin: dezvoltarea de materiale de training si a altor materiale tehnice specifice, identificarea nevoilor de training, livrarea de training-uri tehnice si retraining-uri, activitate de suport: casca dubla, feedback si coaching pentru agenti, etc.
Dezvolta materiale de training interactive/online cu ajutorul aplicatiilor specifice de dezvoltare.
Asigura suport agentilor / consilierilor, atunci cand este nevoie, prin sesiuni de coaching si feedback, testare, sesiuni de refresh training, etc.
Participa in cadrul proiectelor interdepartamentale, in aria tehnica, cu impact in activitatea departamentului Customer Care.
Propune in permanenta actiuni de imbunatatire a activitatii de training si suport, pentru imbunatatirea clientilor in special in aria tehnica.


CERINTE

Cunoasterea limbii maghiara la nivel avansat.
Minim 1 an experienta in domeniul Relatii Clienti.
Cunostinte tehnice foarte bune: internet, televiziune, telefonie.
Cunoasterea Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio).
Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala.
Aptitudini de coaching si motivare.
Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu.
Buna planificare si organizare.
Spirit de initiativa si proactivitate.
Capacitate de invatare rapida.
Capacitate de rezolvare a situatiilor dificile si rezistenta la stres.
Integritate si implicare.
Orientare catre calitatea activitatii desfasurate si atingerea obiectivelor.

Contractul presupune o perioada determinata de 6 luni!


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.