14-05-2014 | EXPIRA LA 13-06-2014
Job expirat
• Asigura suport tehnic telefonic, prin internet (remote) si la sediul clientului pentru produsele Setrio Soft
• Preia problemele clientilor pentru solutionarea acestora;
• Rezolva pe loc problemele intalnite, acolo unde e posibil;
• Implementeaza produsele software pe calculatorul clientului.
• Prezinta produsele software dezvoltate de firma Setrio Soft
• Intocmeste si preda la timp rapoartele si situatiile cerute de superiorul direct;
• Colaboreaza cu toate departamentele din companie in vederea desfasurarii in bune conditii a activitatii.
• Studii superioare (profil tehnic de specialitate constituie avantaj)
• Experienta: 1 an intr-o pozitie similara (constituie avantaj)
• Cunostinte administrare sisteme desktop - Windows,nivel avansat, rapiditate
• Abilitati reale de comunicare, negociere si calcul matematic
• Capacitate de organizare si incadrare in termene
• Perseverent, responsabil, rapiditate in gandire, rezistenta la stres
Proiectare si dezvoltare de solutii software in domeniul medical.
Setrio Soft ofera servicii integrate de tehnologie a informatiei pentru farmacii, medici de familie si de specialitate.
Echipa noastra este tanara, dinamica, numarand 90 de angajati cu o vasta experienta in analiza, dezvoltare, implementare, suport si consultanta software si hardware.
Motto-ul nostru, “Impreuna mereu”, se adreseaza atat angajatilor Setrio Soft cat si colaboratorilor nostri.
Misiunea noastra este de a ne ajuta partenerii in atingerea obiectivelor strategice si impreuna cu acestia sa dezvoltam produse inovatoare, performante si de calitate superioara.
Valorile noastre sunt: seriozitatea, daruirea, profesionalismul, respectul fata de client.