Job expirat
- Asigura controlul inregistrarilor contabile, exactitatea acestora
- Asigura intocmirea raportarilor catre: organismele publice (AF, Primarie etc)
- Verifica intocmirea balantei de verificari si bilantul contabil
- Analizeaza datele legate de costuri si propune masuri de optimizare
- Organizeaza si controleaza activitatea departamentului financiar-contabil
- experienta in domeniu min 5 ani
- cunoaste legislatia din domeniu
- capacitate de coordoanre echipa
- cunoastre operare cu programe electronice de gestiune la nivel excelent
- implicare puternica in activitate
- axarea pe acumularea noilor cunostiinte
- responsabilitate maxima si atentie sporita
- capacitate puternica de auto-organizare
- venit corelat cu munca depusa
- mediul de munca la standarde ridicate, axat pe performanta
lider pe piata in vanzarile en-gros si in distributia telefoanelor mobile, cartelelor si accesorilor GSM. Fiind o companie in continua dezvoltare, avem nevoie de persoane inteligente, ambitioase, harnice care doresc sa-si dezvolte cariera intr-o echipa puternica.