Job expirat
- Cunoştinte medii de PC si MS Office
- Experientă profesională intr-o activitate similară sau relevantă poate constitui un avantaj
- Stăpanirea la nivel mediu a limbii engleze, o altă limbă de circulatie internatională constituie avantaj
- Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate
- Abilităti de prioritizare a activitătilor şi de gestionare a timpului
- Capacitate de a lua decizii corecte şi rapide
- Atentie la detalii
Hink Hr recrutează pentru clienţii colaboratori:
-Activităţi administrative: fax, email şi operare pe -calculator
-Preluarea apelurilor telefonice
-Consilierea telefonică a clienţilor
-Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei
-Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor în legătură cu ofertele companiei
-Mediu de lucru dinamic
-Posibilitate de promovare
HINK este o companie de consultanţă in resurse umane infiinţată in Cluj-Napoca ce işi desfăşoară activitatea in următoarele arii de expertiză: recrutare şi selecţie profesională, administrare de personal şi procese, formare şi dezvoltare profesională, evaluare de performanţe şi consultanta on-site.