Job expirat
- intretinerea relatiei cu clientii intr-un mod deschis, amabil si profesionist
- activitate de secretariat
- oferirea informatiilor de baza / elementare
- administrarea apelurilor telefonice și a corespondentei elecronice
- programarea / reprogramarea clientilor
- colationarea si pregatirea documentelor în vederea realizarii procedurilor notariale solicitate de catre client
- redactarea documentelor specifice sub indrumarea notarului 
- inregistrarea actelor in registrele si evidentele notariale – tinute de biroul notarial si/sau de alte autoritati
- completarea si transmiterea borderourilor si/sau statisticilor lunare
- incasare bani, emitere bonuri, chitante, facturi.
- studii medii / superioare (cunostintele juridice reprezinta un avantaj)
- experienta intr-un birou notarial nu este necesara, insa constrituie un avantaj
- bune cunostinte de operare PC 
- abilitati interpersonale si de comunicare dezvoltate 
- capacitate de adaptare rapida si fara probleme la un mediu nou de munca 
- placerea de a lucra in echipă și de a interactiona cu clientii
- capacitate de asimilare rapida a informatiilor si de respectare a termenelor limita
- responsabil in indeplinirea sarcinilor 
- cu o capacitate mare de a se organiza singur si eficient 
- multi-tasking și atent la detalii
- seriozitate, amabilitate, constinciozitate, loialitate
- temperament echilibrat
Birou Individual Notarial din Cluj-Napoca