OPERATOR TELESALES

Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie - IRES

04-03-2013 | EXPIRA LA 03-04-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client.
• Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, voce placuta, indraznet, creativ
• Abilitati de negociere si putere de convingere
• Punctualitate
• Atentie la detalii
• Cunostinte medii de operare PC
• Dorinta de a reusi


CERINTE

• Contactarea clientilor prin intermediul telefonului, in vederea promovarii si vanzarii de produse si servicii
• Identificarea si intelegerea nevoilor clientilor si propunerea spre vanzare a produselor si serviciilor care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
• Furnizeaza informatii clientilor detaliind caracteristicile si beneficile produsului
• Incheie cu succes procesul de vanzare, contribuind la realizarea obiectivelor companiei


BENEFICII OFERITE

• Trainig gratuit
• Posibilitati reale de promovare;
• Salariu fix + comision din vânzari;
• Mediu de lucru dinamic si antrenant, intr-un domeniu interesant si complex


DESCRIEREA FIRMEI

Institutul Roman pentru Evaluare și Strategie - IRES este un think-tank independent, o premieră pe piața românească prin complexitatea serviciilor oferite: cercetare de piață, sondaje de opinie, studii de strategie și analiză a riscului, poziționare de brand, marketing politic, și lista poate continua (mai multe detalii puteți afla accesând site-ul nostru: www.ires.com.ro, unde puteți vizualiza și o parte dintre studiile realizate până acum).
Echipa de cercetare IRES cuprinde specialiști de prim rang din toate domeniile, cu o vastă experiență profesională atât în instituții publice cât și private, dezvoltând un mediu organizațional deopotrivă competitiv, dinamic și creativ.
Având o pondere importantă în totalul activităților noastre, aplicarea chestionarelor prin metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing) ne oferă un avantaj competitiv pe piața de profil. Domeniile în care am realizat cercetări de acest tip până acum sunt extrem de diverse, de la publicitate, la mass media, marketing, piața de asigurări, piața auto, securitate națională, siguranță rutieră, politică externă, agenda publică, cultură generală, obiceiuri de consum, superstiții. Eșantioanele au fost construite atât la nivel național, cât și la nivel regional, județean, la nivelul unui oraș sau chiar al unei comune.
Pentru divizia de call center, dorim să ne reîntregim echipa de operatori: căutăm o persoană entuziastă, dornică să acumuleze noi cunoștințe, ușor adaptabilă la nou, comunicativă, persuasivă, atentă la detalii, cu reale capacități de analiză și sinteză, responsabilă.
Principalele atribuții: aplicarea corecta a chestionarelor, cu respectarea normelor metodologice prezentate în cadrul trainingurilor.
Dacă doriți să vă alăturați echipei noastre, așteptăm cu interes CV-urile dumenavoastră.