Job expirat
Gestionarea de apeluri outbound,
Formularea de intrebari specifice,
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.
Excelente abilitati lingvistice in una dintre urmatoarele limbi italiana/germana,
Limba engleza nivel avansat obligatoriu,
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, orientare spre procedura,
Persoane dinamice si optimiste,
Persoane orientate spre rezultate.
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului.
Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa.
Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )