OPERATOR CALL CENTER - ITALIANA

SC CONTACTCENTER RO SRL

22-06-2015 | EXPIRA LA 22-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestionarea de apeluri outbound,
Formularea de intrebari specifice,
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.


CERINTE

Excelente abilitați lingvistice în limba italiana,
Minim studii medii,
Capacitate de a învata lucruri noi,
Persoane dinamice si optimiste,
Seriozitate si punctualitate,
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv, orientare spre procedura.


BENEFICII OFERITE

Posibilitate de a lucra part time (4,6h/zi) in intervalul 16.30 - 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxiul, pana acasa),
Training de specialitate si îndrumare permanenta,
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului,
Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa.

Pentru a aplica va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de e-mail: olosutean.eliza@contactcenter.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )