OPERATOR CALL CENTER / CATI INTERVIEWER

SC CONTACTCENTER RO SRL

03-10-2012 | EXPIRA LA 02-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestionarea de apeluri outbound B2B/persoane fizice, pe pietele din Italia .
Activitatea presupune formularea de intrebari specifice,
Inregistrarea cu acuratete a raspunsurilor primite, de la persoana intervievata, in sistem,
Intalniri zilnice cu supervisorul pentru a supune discutiei sarcinile desemnate si progresul
Identificarea si raportarea problemelor aparute in procesul de obtinere a datelor valide.


CERINTE

Excelente abilitati lingvistice in limba italiana,
Abilitati de comunicare si spirit persuasiv,
Persoane dinamice si optimiste,
Persoane orientate spre rezultate si procedura.


BENEFICII OFERITE

Salariu de baza + bonus realizat in functie de numarul chestionarelor completate (bonusul nu este conditionat de un target) + tichete de masa
Posibilitate de a lucra part time (4,6 ore/zi), in intervalul 16.30- 22.30 (la 22.30 se asigura transportul cu taxi, acasa),
Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si interactionare,
Dobandirea de experienta calificata in domeniul culegerii de date prin intermediul telefonului.


DESCRIEREA FIRMEI

Din martie 2003, CONTACTCENTER RO ofera solutii in domeniul serviciilor call center - outbound (cercetari de piata,telemarketing, sondaje de opinie) si inbound (rezervari bilete de avion, abonamente presa, transferuri de bani, asistenta 24/24 )