Office jobs -Secretariat / Administrativ - Cluj-Napoca

DEPS SRL

13-07-2017 | EXPIRA LA 15-07-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
Preluarea apelurilor telefonice;
Consilierea telefonică a clienţilor;
Pregătirea şi promovarea serviciilor companiei;
Recepţia în sediu şi asistenţa clienţilor prin oferirea de informatii;
Intermedierea contractelor, cu respectarea corelării corecte între cerere şi ofertă;
Asigura asistenţă tuturor departamentelor;
Actualizarea bazei de date;
Menţinerea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi.


CERINTE

Compania angajatoare face tot posibilul să ofere o experienţă perfectă clienţilor şi angajaţilor deopotrivă. Se oferă oportunităţi maxime, însă aşteptăm rezultate pe măsură. Dacă eşti pregătit să tratezi oamenii cu respect şi amabilitate, atunci suntem interesaţi de candidatura ta!

Excelente abilităţi de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate şi munca în echipă;
Capacitate de organizare, integritate şi orientare pe rezultate (perseverenţă);
Spirit practic, incredere in sine, perseverenta;
Organizare, ascultare activa, focus pe strategie si planificare;
Abilitatea de a culege date si de a intocmi rapoarte in scris;
Capacitatea de autoorganizare, punctualitate;
Cunoştinţe de operare PC;
Aspect si ţinută business.


BENEFICII OFERITE

•Training-uri de specialitate care sa te ajute sa te dezvolti si sa inveti informatiile necesare pentru desfasurarea activitatii;
•Salariu progresiv, bonusuri in functie de performante;
•Mediu de lucru agreabil


DESCRIEREA FIRMEI

Companie ce activeaza in domeniul serviciilor.