Office jobs - Secretariat / Administrativ

Quality Hr

04-05-2016 | EXPIRA LA 03-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluarea, înregistrarea, distribuirea corespondenţei şi a mesajelor primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalţi angajaţi;
Asigurarea transmiterii documentelor prin postă, fax,e-mail;
Elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de management;
Asigurarea respectării regulilor de ordine interioara din companie;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
Primirea persoanelor din afara firmei si indrumarea acestora catre persoanele competente;
Intermedierea comuncatiilor electronice intre manager si colaboratori;
Pastrarea unei agende de lucru la zi;
Realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
Redactarea si gestiunea contractelor;
Actualizarea bazei de date.


CERINTE

Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
Buna cunoaştere a limbii române;
Experienta în utilizarea calculatorului: programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
Abilitati de comunicare si de abordare interpersonala;
Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
Orientare catre rezultate.


BENEFICII OFERITE

Participarea la diverse traininguri;
Activarea intr-un colectiv tanar, elitist si dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de consultanta in resurse umane