Office jobs - Secretariat

Quality Hr

21-10-2015 | EXPIRA LA 20-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descriere job:
Organizare birou si protocol;
Menţinerea legăturii cu clienţii, partenerii firmei;
Preia si transmite mesaje;
Redacteaza si expediaza corespondenta;
Organizeaza sedinte, conferinte;
Elaborarea şi redactarea documentelor cerute de management;
Preluarea, înregistrarea şi distribuirea la compartimentele implicate;
Participa la intalnirile de afaceri;
Intocmirea documentelor de secretariat, legatura cu institutiile statului, relatii cu publicul;
Primirea persoanelor din afara firmei si indrumarea acestora catre persoanele competente.


CERINTE

Studii superioare finaizate sau in curs de finalizare
Buna cunoaştere a limbii române;
Experienta în utilizarea calculatorului : programele Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
Abilitati de comunicare si de abordare interpersonala;
Flexibilitate, sociabilitate;
Rigurozitate in respectarea cu acuratete a termenelor limita si a sarcinilor;
Orientare catre rezultate.


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant proportional cu realizarile;
Instrumente necesare activitatii zilnice (laptop, telefon etc);
Mediu dinamic cu oportunităţi de dezvoltare personală şi profesională.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de consultanta in resurse umane