Office Jobs - Secretariat

Quality Hr

20-10-2015 | EXPIRA LA 19-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului:
Asigura un flux informaţional eficient intre firma si colaboratorii/clientii acesteia;
Organizeaza intalniri de lucru sau diverse evenimente;
Redactează documente, rapoarte, informari, comunicari generale;
Inregistreaza documentele externe primite prin fax, e-mail etc.
Inregistreaza documentele interne (note de sedinte, memo-uri) şi le distribuie pe departamente;
Propune masuri de imbunatatire a activitatiii administrative si implementeaza schimbarile aprobate de management.
Activitati de secretariat (scrisori, adrese, intocmire de rapoarte solicitate de manager, comunicare parteneri)
Raspunde de relatiile firmei cu furnizorii


CERINTE

Candidatul ideal:
Studii superioare in curs sau finalizate
Cunostinte operare PC, si viteza de lucru
Limba engleza nivel mediu
Fire energica, comunicativa cu capacitate de relationare
Capacitate de organizare si planificare a sarcinilor si prioritatilor
Capacitatea de a gestiona informatii si relatiile cu clientii


BENEFICII OFERITE

Oferta:
Pachet salarial atractiv;
Telefon de serviciu;
Mediu de lucru profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de consultanta in resurse umane