07-09-2012 | EXPIRA LA 07-10-2012
Job expirat
- oferă sprijin profesional consumatorilor finali ai clientului nostru, prin intermediul telefonului şi prin e-mail;
- identifică situaţiile care trebuie transferate către un alt departament;
- introduce informaţiile necesare în sistemul de CRM local.
- excelente cunostinte de limba germana;
- un nivel mediu de cunoaştere a limbii engleze;
- experienţă anterioară în relaţii cu clienţii (avantaj);
- bune cunoştinţe de operare MS Office;
- excelente abilităţi de comunicare;
- abilităţi de rezolvare de probleme.
- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic, într-o echipă talentată şi ambiţioasă;
- oportunităţi de instruire profesională, de dezvoltare în carieră;
- provocări profesionale;
- pachet de beneficii atractiv.
SYKES is a global leader in providing outsourced customer management solutions and services. We serve mainly the leading Fortune 500 corporations. Worldwide we have over 32,000 employees.