DISPECER Service

SC NET BRINEL SA

19-10-2006 | EXPIRA LA 25-10-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dispecerul de service receptioneaza echipamentele defecte/confirma clientilor primirea acestora prin curieri si actualizeaza statusul acestora in procesul de reparare.
Comunica direct cu clientii si e responsabil de corectitudinea mesajului catre acestia;
Opereaza in aplicatia de gestiune detalii despre client, echipamentul defect si inginerul de service responsabil de reparatie;
Emite facturi si incaseaza contravaloarea acestora;


CERINTE

cunostinte tehnice medii- hardware
excelente abilitati de comunicare cu clientii
excelente abilitati de organizare, planificare a documentelor si a timpului


DESCRIEREA FIRMEI

BRINEL S.A. este o companie activa incepand cu anul 1991 in industria tehnologiei informatiei din Romania, avand sediul central in Cluj-Napoca.
In prezent BRINEL este un Centru de competenta IT pentru solutii de inalta calitate - System Integrator, Dezvoltator de Software si Producator de calculatoare: ALPIS - brand national.
Certificatele obtinute de angajati, parteneriatele strategice incheiate cu companii IT de varf la nivel mondial precum HP, Microsoft, Allied Telesyn, CITRIX si relatiile foarte strânse cu IBM, Intel, LG, QDI, CISCO, Avaya Communications, Apacer, proiectele IT pe care le-am implementat, calitatea produselor si serviciilor pe care le-am oferit in ultimii 13 ani ne-au ajutat sa actionam eficient in fata tuturor provocarilor pe piata romaneasca de IT.