Director Tehnic (Cluj-Napoca)

SC Kadra Tech SRL

30-07-2020 | EXPIRA LA 30-07-2020

Job expirat

RESPONSABILITATI

Rolul de Director Tehnic in Kadra presupune coordonarea si realizarea impreuna cu echipa a tuturor activitatilor tehnice din Kadra (montaj, consultant tehnica, mentenanta, service, suport tehnic, asamblare) cu scopul de a sustine si dezvolta afacerea si de a atinge cel mai inalt grad de satisfactie al clientilor nostri.

Responsabilitati:
• Organizarea si planificarea activitatilor tehnice din Kadra conform cu obiectivele companiei si bugetul alocat;
• Coordonarea echipelor tehnice proprii si ale partenerilor externi pentru a realiza efficient si la un standard ridicat proiectele cu montaj ale Kadra;
• Dezvoltarea unei retele de parteneri care sa participe eficient si competent la realizarea activitatilor de montaj si service Kadra;
• Elaborarea, urmarirea si dezvoltarea sistemului de satisfactie al clientilor Kadra dpdv tehnic (montaj, service, mentenanta);
• Realizare si supervizarea dpdv de tehnic a proceselor de business Kadra;
• Evaluarea si dezvoltarea continua a oamenilor din echipa conform cu nevoile companiei;
• Gestionarea eficienta a procesului de garantii conform cu nevoile clientilor;
• Profitabilizarea si cresterea veniturilor din activitatile tehnice ale Kadra;
• Organizarea si dezvoltarea servciilor de suport tehnic (intern si catre client) si gestionarea garantiilor;
• Asigurarea securitatii in munca si dpdv legsilativ a activitatii tehnice din Kadra;
• Sustinerea tehnica a proiectelor de dezvoltare ale afacerii;
• Deplasarea la sediile din tara si santierele existente pentru a asigura buna desfasurare a activitatilor tehnice;
• Organizarea si dezvoltarea activitatilor de productie si asamblare Kadra.


CERINTE

Experienta & studii:
• Absolvent studii tehnice (Politehnica sau Constructii);
• Experienta anterioara de Project Manager (ideal proiecte desfasurate pe teren);
• Experienta in formarea si conducerea de echipe tehnice (minim 5 ani);
• Experienta in organizarea si planificarea activitatii pe bugete anuale;
• Experienta in interactiunea directa cu clientii;
• Experienta anterioara pe servicii de mentenanta, service si SLA (ideal).

Competente:
• Capacitate de organizare si planificare a activitatii unui departament pe baza de obiective si buget;
• Cunostiinte bune de desen tehnic;
• Cunostiinte de baza din mai multe domenii tehnice: mecanica, electronica, automatizari, instalatii, soft si capacitate de integrare;
• Capacitate de a coordona echipe urmarind productivitatea si dezvoltarea lor;
• Capacitate de a defini procese de lucru, KPI si grile de salarizare in acord cu obiectivele departamentului;
• Gandire analitica si strategica;
• Capacitate de a invata (dorinta de dezvoltare personala, curiozitate pentru domeniul tehnic);
• Intelegerea modului de functionare a unei afaceri;
• Capacitate de a evalua si aloca resurse in raport cu nevoia si posibilitatile de moment;
• Capabil de interactiune in public (targuri, conferinte, workshop, training);
• Carnet de conducere cat B;
• Cunostiinte consistene de limba engleza (scris si vorbit);
• Capacitatea de a evalua si imbunatati procesul de satisfactie a clientului;
• Capacitatea de a se instrui si a intelege legislatia tehnica din Romania.


DESCRIEREA FIRMEI

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:
-trape de fum, luminatoare, policarbonat
-acces automat – uși, porți, ferestre
-sisteme de management al parcărilor